رادو(راهبرد اینترنتی دانلود ویژه)

رادو(راهبرد اینترنتی دانلود ویژه)

(SIDS) Special Internet Download Strategy
رادو(راهبرد اینترنتی دانلود ویژه)

رادو(راهبرد اینترنتی دانلود ویژه)

(SIDS) Special Internet Download Strategy

PowerPoint of the first chapter of the management accounting book written by Dr. Sasan Mehrani and Dr. Gholamreza Karmi

PowerPoint of the first chapter of the management accounting book written by Dr. Sasan Mehrani and Dr. Gholamreza Karmi

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و کرمی با عنوان مدیریت بهای تمام شده
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 14
فرمت فایل pptx
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

فروشنده فایل

کد کاربری 20803
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تالیف دکتر ساسان مهرانی و کرمی با عنوان مدیریت بهای تمام شده.

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهینه سازی پرتفوی؛ مدل مارکویتز

Power point of the fourth chapter of the advanced investment management book by Rai and Poyan Far with the topic of portfolio optimization; Markowitz model

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهینه سازی پرتفوی؛ مدل مارکویتز، در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بازده مورد انتظار، ریسک پرتفوی، کوواریانس چیست، ضریب همبستگی، بهینه سازی پرتفوی مدل مارکویتز، تعین پرتفوی کارا، ترکیبات دو دارایی ریسک دار، انحراف معیار بازده یک پرتفوی دو سهمی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 62
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1036 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهینه سازی پرتفوی؛ مدل مارکویتز

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر با موضوع بهینه سازی پرتفوی؛ مدل مارکویتز، در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

بازده مورد انتظار

ریسک پرتفوی  

کوواریانس چیست؟ 

ضریب همبستگی
بهینه سازی پرتفوی مدل مارکویتز

تعین پرتفوی کارا

ترکیبات دو دارایی ریسک دار

انحراف معیار بازده یک پرتفوی دو سهمی

حالتهای مختلف کوواریانس بین اوراق بهادار

مرزکارادرحالت فروش استقراضی غیرمجاز

مرزکارا درحالت فروش استقراضی مجاز

 

قسمتی از متن:

هری مارکویتز در سال 1952 مدل پیشنهادی خود را برای انتخاب پرتفوی ارائه داد . از برجسته ترین نکات مورد توجه در مدل مارکویتز توجه به ریسک سرمایه گذاری نه تنها بر اساس انحراف معیار یک سهم بلکه بر اساس ریسک مجموعه سرمایه گذاری است.

مفروضات مدل مارکویتز :

1_ سرمایه گذاران ریسک گریزند و دارای مطلوبیت مورد انتظار افزایشی, و منحنی نهائی ثروت آنها کاهنده است .

2_ منحنی های بی تفاوتی سرمایه گذاران تابعی از نرخ بازده و واریانس مورد انتظار است .

3_ هرگونه سرمایه گذاری تا بینهایت قابل تقسیم است.

4_ سرمایه گذاران افق زمانی یک دوره ای داشته و این برای همه آنها مشابه است

5_سرمایه گذاران در یک سطح مشخصی از ریسک بازده بالاتری را ترجیح میدهندو برعکس.

 

توضیحات:

کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته تألیف دکتر رضا راعی و دکتر احمد پویان فر از جمله منابع مهم درسی رشته های مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با موضوع  " بهینه سازی پرتفوی؛ مدل مارکویتز "  می باشد که در حجم 38 اسلاید، همراه با نمودار، فرمول نویسی دقیق، مثالهای تشریحی و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پاورپوینت بررسی سیاست ها، اهداف و راهبردهای کلان توسعه حمل ‌و نقل در ایران

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی سیاست ها، اهداف و راهبردهای کلان توسعه حمل ‌و نقل در ایران، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های راهبردی، اهداف کلان بخش‌حمل‌ونقل و زیرمجموعه‌های آن، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و رضایت‌مندی از خدمات حمل‌ونقل، تغییر نگرش از خودرو‌محوری به انسان‌محوری، ارتقای سطح‌کیفی و اولویت‌بخشی به
دسته بندی شهرسازی
بازدید ها 34
فرمت فایل ppt
حجم فایل 618 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت بررسی سیاست ها، اهداف و راهبردهای کلان توسعه حمل ‌و نقل در ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی سیاست ها، اهداف و راهبردهای کلان توسعه حمل ‌و نقل در ایران، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های راهبردی

اهداف کلان بخش‌حمل‌ونقل و زیرمجموعه‌های آن

افزایش کیفیت زندگی شهروندان و رضایت‌مندی از خدمات حمل‌ونقل

تغییر نگرش از «خودرو‌محوری» به «انسان‌محوری»

ارتقای سطح‌کیفی و اولویت‌بخشی به حمل‌ونقل همگانی

تامین دسترسی مطلوب همگانی و عادلانه به فرصت‌ها

ایجاد یکپارچگی در سیستم و خدمات بخش حمل‌ونقل

ارتقاء نظم و اعتمادپذیری حمل‌ونقل همگانی به حد ایده‏آل

توجه به ابعاد زیست‌محیطی و حرکت به سمت حمل‌ونقل سبز

کاهش خسارات زیست‏محیطی بخش حمل‌ونقل

حمایت از فناوری‌های پاک و بهبود کارایی انرژی

اولویت بخشی به حمل‌ونقل غیرموتوری (دوچرخه و پیاده)

به کارگیری سیاست‌های مدیریت تقاضای سفر

اعمال سیاست‌های کاهش مطلوبیت خودرو شخصی

ارتقای بهره‌وری و شاخص‏های اقتصادی سیستم حمل‌ونقل

بهینه‌سازی الگوی حمل‌ بار در کشور  با ارتقاء سهم ریلی در مسافت‌های طولانی

حاکمیت مدل جامع برنامه‌ریزی حمل‌ونقل بر مبنای پیش‌بینی تقاضا

ارتقای بهره‌وری زیرساخت حمل‏و‏نقل

ارتقای بهره‌وری ناوگان با تمرکز بر بخش حمل‏و‏نقل بار

اصلاحات ساختاری و سازمانی بخش حمل‌ونقل

بهبود ایمنی سیستم حمل‌ونقل

افزایش ایمنی زیرساخت

افزایش ایمنی ناوگان

کاهش سوانح ناشی از عوامل انسانی

استقرار سامانه‌های مدیریت ایمنی در بخش حمل‌ونقل

استقرار سیستم جامع و علمی مدیریت بحران

افزایش رقابت‌پذیری بازار حمل‌ونقل در بعد ملی و بین‌المللی

کاهش اتکا به بودجه عمومی در توسعه بخش حمل‏و‏نقل

تجاری سازی و تسهیل فضای کسب‌و‌کار در بازار حمل‌ونقل

افزایش سهم کشور از ترانزیت بین‌المللی کالا

افزایش سهم کشور از پروازهای عبوری و ترانزیت  بین المللی مسافر

ارتقای نقش ایران بعنوان یک کشور لجستیکی و تأثیرگذار در تبادلات منطقه ای

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی سیاست ها، اهداف و راهبردهای کلان توسعه حمل ‌و نقل در ایران " می باشد که در حجم 41 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400 (ه ش)

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش) 162صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 44
فرمت فایل doc
حجم فایل 210 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 162
تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400 (ه ش)

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش)
162صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش)

162صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

چکیده:

«بالعدل قامت السموات و الارض»،قوام آسمانها و زمین به عدل است.چنانچه تعادل را از زندگی حذف کنیم، وجودی برای هستی باقی نخواهد ماند که عدل پایه و بنیانی است که قوام و استواری جهان به اوست.« العدل اساس به قوام العالم.»تعالی و ارتقاء جان آدمی به حیات طیبه الهی با ایجاد تعادل فردی در بستر تعامل جمعی است. تعادلی در مبدا، در مسیر و در مقصد.

توسعه ای که در عدل است در هیچ طرح و برنامه دیگری نمی توان یافت. از آن جایی که توسعه در اسلام تنها به معنای افزایش فیزیکی نیست و جنبه های معنوی و ارزشی نیز اهمیت دارد ، جهت گیری سیاستهای توسعه در اسلام به سمت اهداف خاصی است که در راستا و تامین کننده هدف اصلی خلقت انسان است.انسان به خاطر همین سعه و جامعیت وجودیش، بر همه عوالم، حتی بر فرشتگان نیز برتری دارد و تنها اوست که می تواند حامل عشق و طلب باشد.یک عارف با سعه وجودی خود با همه جهان و همه انسانها یگانه است.

قرآن کریم میفرماید: انسانی که در اثر حیات پاکیزه ،جانش به سمت الله حرکت کرد ، جاودانه خواهد بود و از ابدیت خاص برخوردار است چون عندالله می شود . این حیات طیبه باعث صعود و تکامل انسان می شود.برای تداوم حیات حقیقی و افزونی تاله آدمی، لازم است که انسان اولاً چیزی را روی اصول علمی ببیند و ثانیاً قواعد عملی آن را بپذیرد. ظهور برکات و عنایات، مرهون رشد علمی و عملی جامعه است و امت اسلامی در پرتو ایمان و عمل صالح به این فیوضات الهی بار می یابد.حیات واقعی که در یک فرد به جریان می افتد، با حیات دیگران نیز مشترک است. اساسی ترین مختص حیات، تعدیل و تصعید خودمحوری به سود انسان محوری است، که رو به کمال دارد. 

با صدور فرمان مقام معظم رهبری ، حضرت آیه الله خامنه‌ای مبنی بر تدوین و تنظیم برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب چشم انداز بلند مدت کشور (دو دهه آینده) و با عنایت به الزامات حاکم بر تحقق چشم انداز بلند مدت کشور و ویژگیهای کنونی رشد و توسعه کشور، در این پایان نامه سعی بر این است تا با طرح و تشریح کاربردی تعادل و توسعه انسانی بعنوان راهبردی به حیات طیبه الهی در کشور ایران طی دو دهه آینده از منظر عرفانی تبیین گردد.

 

 

فهرست برخی ازمطالب:

چکیده

مقدمه

فصل اول – تعادل

- تعاریف لغوی و اصطلاحی

- عدل

- معنای اعتدال

- معنای عدالت

- واژه‌هایی که با عدل پیوند معنایی دارند

- استقامت

- قصد

- قسط

- وسط

- توسط

- تعادل

- تعادل در مقصد (تعادل در خداشناسی)

- عدل الهی

- عدل خدا در خلقت جهان

- تعادل در خلقت انسان

- تعادل در مبدأ (تعادل در خودشناسی)

- ضرورت تعدیل در قوای طبیعی تحت فرماندهی عقل

- نشانگرهای رفتار و شخصیت متعادل

- مراحل وصول به تعادل

- تعادل جسمانی

- تعادل عقلانی (اجتماعی)

آموزش راهبردهای حل مساله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

تحقیق با موضوع بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم 109صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 27
فرمت فایل doc
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 109
تحقیق بررسی تاثیر آموزش راهبردهای حل مساله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی شهرستان طارم

109صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

 

مقدمه:
یک کشف بزرگ سبب حل شدن یک مسأله بزرگ می‌شود، ولی در حل هر مسئله حبه‌ای از اکتشاف وجود دارد. مسئله شخص ممکن است چندان پیچیده نباشد، ولی اگر کنجکاوی وی را برانگیزد و ملکه‌های اختراع و اکتشاف را در فرد به کار وادارد، و اگر آن را با وسایل و تدابیر خود حل کند ممکن است از تنش و شادمانی حاصل از پیروزی در اکتشاف شاد شود، چنین حال و تجربه‌ای در سالهای تجربه‌پذیری می‌تواند شوق و ذوقی برای کار عقلی و فکری پدید آورد و آثار خود را بر ذهن و روان و خصلت شخص در تمام عمر باقی گذارد (پولیا ، 1944، ترجمه آرام، 1377).
بنابراین، معلم ریاضیات فرصت بزرگی در برابر خویش دارد. اگر وقت اختصاصی خود را به تمرین دادن شاگردان در عملیات پیش پا افتاده بگذراند، علاقه و دلبستگی آنان را می‌کشد و مانع رشد و تعامل عقلی آنان می‌شود و باید گفت فرصتی را که در اختیار داشته به صورت بدی صرف کرده است، ولی اگر کنجکاوی دانش‌آموزان را با مطرح کردن مسائلی متناسب با دانش و شناخت ایشان برانگیزد و در حل مسائل با طرح کردن پرسشهایی راهنما به یاری آنان برخیزد می‌تواند ذوق و شوق و وسیله‌ای برای اندیشیدن مستقل در وجود ایشان پدید آورد. 
در مقدمه کتاب ریاضی سال دوم راهنمایی تألیف هیأت مؤلفان کتب درسی آمده است: درس ریاضی یکی از درسهای مهم و بنیادی است، در این درس دانش‌آموزان روش درست اندیشیدن را در حل مسائل فرا می‌گیرند و با محاسبه‌های عددی مورد نیاز در سایر درسها آشنا شده و کاربردهای ریاضی را در حل مسأله‌های روزمرة زندگی یاد می‌گیرند. دانش‌آموزان عموما به اهمیت ریاضی واقفند و می‌دانند داشتن پایه‌ای خوب در درس ریاضی تا چه حد به پیشرفت آنها در سایر درسها کمک می‌کند، اما اغلب نمی‌دانند که درس ریاضی را چگونه باید آموخت (ص 4)
همچنانکه عنوان شد درس ریاضی به عنوان یک درس پایه و مبنایی برای تعیین رشته‌های تحصیلی دوره متوسط جایگاهی ویژه را در دروس دوره راهنمایی و پس از آن به خود اختصاص داده است و حل مسأله در شمار وظایف اصلی دانش‌آموزان و پرحجم‌‌ترین تکلیف درسی می‌باشد و به اعتقاد پژوهشگران (مایر  و همکاران، لوئیس  و مایر، 1978) حل مسأله هسته اصلی برنامه درس ریاضی محسوب می‌شود (مایر و همکارن 1986 ترجمه فراهانی، 1376)
لذا پژوهش حاضر با بهره‌گیری از آموزه‌های روان‌شناسی تفکر حل مسئله و پیروی از رویکرد تجربی آموزش راهبردهای حل مسأله ریاضی (الگوی پولیا)، تأثیر آن را بر نگرش و پیشرفت تحصیلی ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی مورد نظر قرار داده است.
 

مقدمه: یک کشف بزرگ سبب حل شدن یک مسأله بزرگ می‌شود، ولی در حل هر مسئله حبه‌ای از اکتشاف وجود دارد. مسئله شخص ممکن است چندان پیچیده نباشد، ولی اگر کنجکاوی وی را برانگیزد و ملکه‌های اختراع و اکتشاف را در فرد به کار وادارد، و اگر آن را با وسایل و تدابیر خود حل کند ممکن است از تنش و شادمانی حاصل از پیروزی در اکتشاف شاد شود، چنین حال و تجربه‌ای در سالهای تجربه‌پذیری می‌تواند شوق و ذوقی برای کار عقلی و فکری پدید آورد و آثار خود را بر ذهن و روان و خصلت شخص در تمام عمر باقی گذارد (پولیا ، 1944، ترجمه آرام، 1377). بنابراین، معلم ریاضیات فرصت بزرگی در برابر خویش دارد. اگر وقت اختصاصی خود را به تمرین دادن شاگردان در عملیات پیش پا افتاده بگذراند، علاقه و دلبستگی آنان را می‌کشد و مانع رشد و تعامل عقلی آنان می‌شود و باید گفت فرصتی را که در اختیار داشته به صورت بدی صرف کرده است، ولی اگر کنجکاوی دانش‌آموزان را با مطرح کردن مسائلی متناسب با دانش و شناخت ایشان برانگیزد و در حل مسائل با طرح کردن پرسشهایی راهنما به یاری آنان برخیزد می‌تواند ذوق و شوق و وسیله‌ای برای اندیشیدن مستقل در وجود ایشان پدید آورد.  در مقدمه کتاب ریاضی سال دوم راهنمایی تألیف هیأت مؤلفان کتب درسی آمده است: درس ریاضی یکی از درسهای مهم و بنیادی است، در این درس دانش‌آموزان روش درست اندیشیدن را در حل مسائل فرا می‌گیرند و با محاسبه‌های عددی مورد نیاز در سایر درسها آشنا شده و کاربردهای ریاضی را در حل مسأله‌های روزمرة زندگی یاد می‌گیرند. دانش‌آموزان عموما به اهمیت ریاضی واقفند و می‌دانند داشتن پایه‌ای خوب در درس ریاضی تا چه حد به پیشرفت آنها در سایر درسها کمک می‌کند، اما اغلب نمی‌دانند که درس ریاضی را چگونه باید آموخت (ص 4) همچنانکه عنوان شد درس ریاضی به عنوان یک درس پایه و مبنایی برای تعیین رشته‌های تحصیلی دوره متوسط جایگاهی ویژه را در دروس دوره راهنمایی و پس از آن به خود اختصاص داده است و حل مسأله در شمار وظایف اصلی دانش‌آموزان و پرحجم‌‌ترین تکلیف درسی می‌باشد و به اعتقاد پژوهشگران (مایر  و همکاران، لوئیس  و مایر، 1978) حل مسأله هسته اصلی برنامه درس ریاضی محسوب می‌شود (مایر و همکارن 1986 ترجمه فراهانی، 1376) لذا پژوهش حاضر با بهره‌گیری از آموزه‌های روان‌شناسی تفکر حل مسئله و پیروی از رویکرد تجربی آموزش راهبردهای حل مسأله ریاضی (الگوی پولیا)، تأثیر آن را بر نگرش و پیشرفت تحصیلی ریاضیات در دانش‌آموزان سال دوم راهنمایی مورد نظر قرار داده است. 

 

فهرست برخی ازمطالب:

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه‌های پژوهش

تعریف اصطلاحات و متغیرها

تعریف نظری راهبردهای حل مسئله

تعریف عملیاتی راهبردهای حل مسئله

متغیرهای تحقیق

متغیر مستقل

متغیر وابسته

متغیرهای کنترل

تعریف عملیاتی آموزش راهبردهای حل مسأله (متغیر مستقل)

تعریف نظری نگرش (متغیر وابسته اول)

تعریف عملیاتی نگرش نسبت به ریاضی (متغیر وابسته اول)

تعریف نظری پیشرفت تحصیلی ریاضیات (متغیر وابسته دوم)

تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی ریاضیات (متغیر وابسته دوم)